top of page

GEBRUIKSVOORWAARDEN MOBIELE APPLICATIE ‘DRAW YOUR LINE’

Het Kantoor van nU B.V.
Gouda – KvK 66948509 – Versie augustus 2024

GEBRUIKSVOORWAARDEN MOBIELE APPLICATIE ‘DRAW YOUR LINE’

 

Dit zijn algemene voorwaarden van: 


 

Het Kantoor Van nU 

Peperstraat 20 

2801 RE GOUDA


 

Deze algemene voorwaarden zien uitsluitend op het gebruik van de app ‘Draw Your Line – van talent naar studie, stage en baan’, die is opgezet door Het Kantoor Van nU. Voor andere diensten van Het Kantoor Van nU gelden aparte algemene voorwaarden, waarvoor u wordt verwezen naar de website: www.hetkantoorvannu.nl


 

Inschrijfnummer Kamer van Koophandel: 66948509


 

Artikel 1: Wanneer gelden deze gebruiksvoorwaarden? 

 

  1. Deze gebruiksvoorwaarden geven regels voor het gebruiken van onze mobiele applicatie ‘Draw Your Line’ (hierna: ‘onze app’). U vindt in deze gebruiksvoorwaarden uw rechten en plichten. Daarnaast staan in de gebruiksvoorwaarden de rechten en plichten die wij hebben als u onze app gebruikt. 

  2. Door onze app en onze diensten te gebruiken gaat u akkoord met deze gebruiksvoorwaarden. Wilt u dat de gebruiksvoorwaarden niet voor u gelden? Dan moet u onze app en onze diensten niet gebruiken. 

  3. Blijkt een artikel of een deel van een artikel uit deze gebruiksvoorwaarden niet geldig te zijn? Of vindt een rechter dat wij een artikel niet mogen gebruiken? Dan blijven de andere artikelen van de gebruiksvoorwaarden gewoon gelden. 

  4. Bij een verschil tussen deze gebruiksvoorwaarden en een vertaling hiervan, geldt de Nederlandse tekst.


 

Artikel 2: Hoe werkt onze app? 

 

Onze app beoogt u te helpen met het vinden van een studie, stage en/of baan waarbij uw voorkeuren en talent voorop staan. Met onze app kunt u bijvoorbeeld: uw talenten in kaart brengen, aangeven tot welke sectoren/ beroepen u zich aangesproken voelt of interesse in heeft, en welke talen u spreekt.  Gegevens die wij verwerken zijn je voornaam en jouw emailadres. Kijkt u voor een uitgebreide uitleg op onze website: https://www.hetkantoorvannu.nl/drawyourline

 

Artikel 3: Hoe kunt u onze app gaan gebruiken? - registreren en account 

 

  1. U moet minimaal 13 jaar oud zijn om onze app te mogen gebruiken. 

  2. Zodra u onze app hebt gedownload via de appstore van IPhone of Android kunt u starten met het gebruik van onze app. U maakt daarvoor een persoonlijk account aan met een eigen gebruikersnaam en een wachtwoord. 

  3. Of alle informatie die u aan ons geeft klopt en volledig is, is uw eigen verantwoordelijkheid. Veranderen uw gegevens dan adviseren wij u om de informatie in uw account ook aan te passen. 

  4. Uw inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) zijn geheim. U bent verantwoordelijk voor het bewaren en geheimhouden van uw inloggegevens. 

  5. U mag alleen een account aanmaken voor uzelf. 

  6. U mag uw account ook alleen zelf gebruiken. 

  7. U bent altijd zelf verantwoordelijk voor het gebruik van uw account en uw inloggegevens. 

  8. Merkt u dat iemand anders uw account gebruikt of dit probeert? Dan moet u dit zo snel mogelijk aan ons melden.

 

Artikel 4: Kosten gebruik van onze app 

 

  1. U hoeft als studie/stage/baan-zoekende niet zelf te betalen om onze app te mogen gebruiken. Deze app is in eigen beheer door Het Kantoor van nU gemaakt en gefinancierd. Rekruiters en werkgevers kunnen een abonnement nemen op de database van hun sector en zo leveren zij een financiële bijdrage aan de kosten. 


 

Artikel 5: Wat mag u niet? 

 

  1. U mag uw account, gebruiksnaam of wachtwoord niet: verkopen, uitlenen, door iemand anders laten gebruiken of overnemen. 

  2. U mag niet op een ongeoorloofde of illegale manier een account aanmaken of onze diensten gebruiken. 

  3. U mag niet de inloggegevens van een ander gebruiken of proberen te krijgen. 

  4. U mag een andere gebruiker van onze app niet hinderen bij het gebruik van onze app of onze diensten. 

  5. U mag er niet de oorzaak van zijn dat een andere gebruiker zich niet aan deze gebruiksvoorwaarden houdt. Ook mag u dit niet makkelijk maken voor hem. Bijvoorbeeld door uw inloggegevens aan hem te geven. 

  6. U mag onze diensten niet op de een of andere manier hinderen of tegenhouden. Dit geldt ook voor de servers en netwerken die wij voor onze diensten gebruiken. Bijvoorbeeld doordat u wormen, virussen, spyware of malware verstuurt. Of doordat u andere codes verstuurt die voor dezelfde problemen zorgen. 

  7. U mag onze app ook niet aanpassen, waardoor deze app - bijvoorbeeld - anders gaat werken.

 

Artikel 6: Derden 

 

  1. U kunt uw account aanpassen aan uw eigen wensen en behoeftes. Dit is uw persoonlijke “profiel”. Op die manier kunt u onze app gebruiken zoals u dat prettig of handig vindt. 

  2. Als u onze app gebruikt, kunt u een link tegenkomen of krijgen naar apps, websites of diensten van derden. Ook kunt u informatie tegenkomen of krijgen van derden. Dit hangt af van de mogelijkheden binnen onze app die u wel of niet gebruikt. Met “derden” bedoelen wij: andere organisaties dan Het Kantoor Van nU. Bijvoorbeeld een werkgever of een rekruiter.

  3. Let op: wij controleren apps, websites, diensten of informatie van derden niet. Wij weten - bijvoorbeeld - niet of zo’n app of website goed werkt. Ook kan het zijn dat de informatie niet klopt. 

  4. Wij zijn hier niet verantwoordelijk voor. Wij zijn dus ook niet verantwoordelijk voor de gevolgen als u deze apps, websites, diensten of informatie gebruikt. 

  5. Het gebruik van een app, website of dienst van derden is uw eigen keuze. Wilt u deze gebruiken? Dan doet u dit altijd voor uw eigen risico. U bent zelf verantwoordelijk voor de gevolgen die dit voor u heeft. U bent ook verantwoordelijk als wij te maken krijgen met schade doordat u de app, website of dienst gebruikt. U moet deze schade dan aan ons vergoeden. 

  6. Wij raden u aan te kijken of deze derden andere (gebruiks-)voorwaarden hebben dan wij. Is dat zo? Leest u deze voorwaarden dan goed door. Kijk daarbij ook wat de derden met uw persoonlijke informatie doen. U vindt de uitleg hierover vaak in een privacyverklaring. 


 

Artikel 7: Uw informatie - algemeen - geheimhouding 

 

  1. Alle informatie die wij van u of over u krijgen, houden wij geheim. Wij geven deze informatie alleen aan derden als u ons daarvoor toestemming geeft. Of als dit nodig is voor uw gebruik van onze app of onze diensten. Bijvoorbeeld: u geeft aan interesse te hebben in een stage bij een IT-bedrijf. Dan kan een rekruiter en/of werkgever uw voorkeur zien en contact met u opnemen. 

  2. Wij houden ons aan de privacyregels van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). 

  3. Wij nemen alle redelijke maatregelen om te zorgen dat uw informatie geheim blijft. De geheimhoudingsplicht geldt voor onze werknemers, maar ook voor andere personen die helpen bij onze diensten. Dit is dan onze verantwoordelijkheid. 

  4. De geheimhoudingsplicht geldt niet wanneer wij uw informatie moeten delen. Bijvoorbeeld als dit moet volgens de wet.





 

Artikel 8: Toegang tot uw informatie - toestemming 

 

  1. Wij krijgen alleen informatie over u waarvoor u ons zelf toestemming geeft. Hoe u deze toestemming geeft, hangt af van de diensten die u via onze app gebruikt. Bij onze diensten hebben wij toegang nodig tot die gegevens. Om gebruik te maken van onze diensten worden uw gegevens gedeeld met de werkgevers en rekruiters die gebruik maken van onze app.

  2. Hoe geeft u ons toestemming voor toegang tot uw gegevens? Wij vragen uw duidelijke toestemming, via het accepteren van de algemene voorwaarden 

  3. U kunt uw toestemming op ieder moment intrekken.  

 

Artikel 9: Klachten 

 

  1. Heeft u klachten over onze app of onze diensten? Meldt u de klacht dan zo snel mogelijk aan ons. Alle gevolgen van het niet direct melden zijn voor uw risico. 

  2. U moet het voor ons mogelijk maken uw klacht te onderzoeken. U geeft ons hiervoor alle nuttige en noodzakelijke informatie. 

  3. U kunt een klacht melden door een e-mail te sturen aan: info@kantoorvannu.nl. Neemt u in deze email in ieder geval deze informatie op: een omschrijving van de klacht, uw naam en telefoonnummer, hoe u onze app gebruikt heeft.  

  4. Heeft u een terechte klacht, dan proberen wij het zo snel mogelijk voor u op te lossen.  

  5. Wat kunt u van ons verwachten bij een klacht? U krijgt binnen 5 werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen een ontvangstbevestiging. Hierin staat dat wij uw klacht gaan behandelen en wanneer u onze reactie op de klacht mag verwachten. Op z’n laatst binnen 30 werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen, geven wij een reactie op uw klacht. 

 

Artikel 10: Garanties 

 

  1. Wij proberen altijd onze diensten zo goed mogelijk uit te voeren. Wij letten daarbij op de wettelijke regels die voor ons gelden en de regels in onze branche. 

  2. Wij proberen ervoor te zorgen dat onze app altijd zo goed mogelijk werkt en lossen storingen zo snel mogelijk voor u op. Maar, wij kunnen niet garanderen dat onze app altijd foutloos werkt of altijd beschikbaar is. Dit komt - bijvoorbeeld - doordat onze app werkt via internet. Hoe goed onze app werkt, hangt ook af van uw internetverbinding en de juistheid van de gegevens die u invoert. 


 

Artikel 11: Aansprakelijkheid 

 

  1. Als u schade lijdt door onze app of onze diensten te gebruiken, kan het zijn dat wij hiervoor aansprakelijk zijn. Mogelijk moeten wij u dan ook een schadevergoeding betalen. In dit artikel leest u hoe het zit met onze aansprakelijkheid en een mogelijke schadevergoeding. 

  2. Wij zijn aansprakelijk als dit in de wet is geregeld.  

  3. Er zijn er grenzen voor de hoogte van de schadevergoeding die wij u moeten betalen. Om een vergoeding te kunnen betalen als u of een andere gebruiker schade lijdt, hebben wij een aansprakelijkheidsverzekering gesloten. (In deze verzekering is een verzekerd bedrag opgenomen. Dit is het bedrag dat onze verzekeraar per jaar maximaal aan ons uitbetaalt. Wij hoeven u nooit meer te betalen dan dit maximale bedrag van onze verzekering.

  4. U moet altijd zorgen dat u schade zoveel mogelijk voorkomt of beperkt. Bijvoorbeeld door het zo snel mogelijk aan ons te melden als onze app niet of niet goed werkt. 

  5. Weet u welke schade u geleden heeft? Dan moet u ons binnen een jaar uitdrukkelijk aanspreken op deze schade. Als u dit niet op tijd doet, is het verjaard. Wij hoeven uw schade dan niet meer te vergoeden. U kunt dit dan niet meer van ons eisen. 

  6. Het kan gebeuren dat de informatie die u via onze app ontvangt niet klopt of niet volledig is. Dat kan bijvoorbeeld komen doordat de informatie die wij ontvangen van werkgevers of recruiters niet correct is, of doordat u onjuiste gegevens heeft ingevoerd. 

  7. Wij vergoeden geen schade die ontstaat wanneer u de regels uit de gebruiksvoorwaarden niet volgt. 

  8. Het kan zijn dat wij door u schade lijden. Bijvoorbeeld door de manier waarop u onze app gebruikt. U bent dan aansprakelijk voor onze schade. Mogelijk lijden derden hierdoor ook schade en denken zij dat wij hiervoor verantwoordelijk zijn. Deze derden stellen ons misschien aansprakelijk of beginnen een procedure bij de rechter. U moet ons dan alle nuttige informatie geven en meewerken, zodat wij ons kunnen verdedigen tegen deze derden. 


 

Artikel 12: Intellectuele eigendomsrechten 

 

  1. Onze app en onze diensten worden beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Wij zijn de eigenaar van deze rechten. 

  2. Wat betekent dit? Dit betekent in ieder geval, dat u alles wat met onze app en onze diensten te maken heeft niet zomaar mag gebruiken, kopiëren, namaken of aanpassen. Ook mag u dit niet zomaar bekend maken, bijvoorbeeld door dit op een website of in de krant te zetten. Hiervoor moeten wij u schriftelijk toestemming geven. Het gaat dan - bijvoorbeeld - over: a. de naam van onze app en het logo of delen hiervan; b. de inhoud van onze app, de teksten in onze app; c. alle koppen, afbeeldingen (foto’s, plaatjes) en knoppictogrammen (tekens, symbolen) uit de app; d. alles wat te maken heeft met de techniek van onze app waaronder broncodes, met de manier waarop onze app werkt. 

  3. Dit betekent ook dat u derden niet mag toestaan onze en onze diensten op die manier te gebruiken. Niet als zij dit aan u vragen, maar ook niet op uw verzoek. 



 

Artikel 13: Wijzigingen 

 

  1. Wij mogen onze en onze diensten updaten of aanpassen. Bijvoorbeeld om onze app te verbeteren. Als dat mogelijk is, laten wij u dit van tevoren weten. 

  2. Daarnaast mogen wij deze gebruiksvoorwaarden aanpassen. Wij laten dit op tijd aan u weten via onze app. Daarbij geven wij aan wanneer de nieuwe gebruiksvoorwaarden gaan gelden. Het is belangrijk dat u de nieuwe gebruiksvoorwaarden doorleest voordat u onze app verder gebruikt. Bent u het niet eens met de nieuwe gebruiksvoorwaarden? Dan kunt u stoppen met het gebruik van onze app. Als u onze blijft gebruiken nadat de nieuwe gebruiksvoorwaarden zijn ingegaan, betekent dit dat u de nieuwe gebruiksvoorwaarden accepteert. Deze gebruiksvoorwaarden gelden vanaf dat moment ook voor u.

 

Artikel 15: Einde gebruik van en toegang tot onze app 

 

  1. U kunt op elk moment stoppen met het gebruik van onze app. Dit kan zonder kosten. 

  2. Wij mogen uw toegang tot onze app stoppen als: u zich niet houdt aan de regels van deze voorwaarden; wij dat noodzakelijk vinden voor de veiligheid van uw persoonsgegevens; wij dat noodzakelijk vinden om illegale handelingen te voorkomen; een nieuwe wet of regeling zorgt dat wij onze app of onze diensten niet meer mogen aanbieden. 

  3. U hoeft als studie/stage/baan-zoekende niet zelf te betalen om onze app te mogen gebruiken. Deze app wordt gefinancierd via financiële bijdragen door rekruiters en werkgevers. Als die financiering volledig wegvalt of als zij onze diensten niet meer willen gebruiken, stopt ook uw toegang tot onze app. 

  4. Onze app werkt alleen als u toegang heeft tot het internet. Als dit niet meer mogelijk is, kunt u onze app ook niet meer gebruiken.

 

Artikel 16: Afstand van uw of onze rechten 

 

Zowel u als wij hebben rechten volgens deze algemene voorwaarden. Het kan voorkomen dat u geen gebruik maakt van een recht. Of uw gebruik van dit recht even uitstelt. Hetzelfde geldt voor ons. Dit betekent dan niet dat u of wij nooit meer gebruik zouden willen maken van dit recht. Met andere woorden: dit betekent niet dat u of wij daarmee afstand doen van dit recht. Van afstand van uw recht is pas sprake als u duidelijk en schriftelijk aan ons laat weten afstand te doen van uw recht. Dit geldt ook voor ons: van afstand van ons recht is pas sprake als wij dit duidelijk en schriftelijk aan u laten weten. 

 

Artikel 17: Toepasselijk recht, bevoegde rechter 

 

  1. Voor onze dienstverlening geldt Nederlands recht. 

  2. Hebben wij met u een verschil van mening waarbij wij naar de rechter willen? Of wilt u de mening van de rechter vragen? Dan kan dit bij de rechter die volgens de wet bevoegd is. 

 

Artikel 18: Contact 

 

Heeft u vragen over deze algemene voorwaarden? U kunt uw vraag mailen aan info@hetkantoorvannu.nl

 

15 augustus 2024

bottom of page